img028.jpg

Fallen Angel

feat. Aimee B - Mitsunori Ikeda 
Heaven, please sing for me a song of life
Heaven, take me into your skies
There's no place for me to hide my cries
Night and day, I'm missing you (ooh)

神啊,請為我唱首生命之歌
神啊,請引領我進入您的蒼穹
世上已沒有我能夠藏起悲傷的地方
不分日夜,我思念著您

I know I'm here for the magic
All your stars guiding me through and through
(oh) Why, this loliness feel like... forever and ever
I gotta be, I gotta be, in your arms. baby

我知道我在此是為了行使神蹟
您的星辰總是引領著我
我明白我是在您的懷抱中
但為何這股孤獨感似乎將永遠持續下去

*You're so close, so close
and it's you that I believe in, I believe in
So close, but faraway so far I can't touch
I'll hold on
Cuz it's you I love so dearly
When the rain, the storm, and all is done
Caress me with your sweet lullaby...

祢是如此的接近,近若咫尺
我是如此的信賴祢,相信著祢
彷彿在身旁,卻又遙不可及
我會堅持下去
因為我是如此的愛著祢
當暴雨、狂風,以及一切平息之時
請用祢那甜美的搖籃曲擁我入眠

Heaven, please sing for me a song of life
Heaven, save me in my dreams tonight
Someday these wings all perish in your sight
Night and day, I call for you (ooh)

神啊,請為我唱首生命之歌
神啊,請將我從今晚的惡夢中救出來
有一天這雙翅膀將在您的注視之下逝去
不論日夜,我呼喚著您

Flashes of moments of tragic
Wondering souls, they fall along the way
Tell me you will never leave me...forever and ever
I gotta be, I gotta be, in your arms, hear me

苦難的記憶不停閃過我眼前
徬徨的靈魂在我走過的旅途上沉淪
我明白我在您的懷抱之中
但請答應我祢永遠不會棄我而去

**You're so close, so close
and it's you that I believe in, I believe in
So close, but faraway, I seek for your light
I'll hold on
Cuz for you my heart keeps beating
When the wind, the fire, and all is gone
Caress me with your sweet lullaby...

祢是如此的接近,近若咫尺
我是如此的信賴祢,相信著祢
彷彿就在身旁,卻又遙不可及,使我追尋著您的光芒
我會堅持下去
因我的心是為您而躍動
當風暴、烈燄,與一切平息之時
請用祢那甜美的搖籃曲擁我入眠

Will you be my light
Will you be my strengh
Promised you won't let me go...

正如您曾經許諾將不會離我而去
您是否願意成為我的光
您是否願意賜給我力量

I'll never betray
(and) In the end of time
Stll my love's gonna be there...

我將永不背棄您
而當一切終結之時
我所熱愛的將依舊存在...

*repeat

**repeat

arrow
arrow
    全站熱搜

    THAT 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()